Geoportal – Wnioski o dostęp w trybie chronionym

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wypełniony stosowny wniosek o założenie/aktualizację/odebranie dostępu do konta w serwisie Geoportal Powiatu Krasnostawskiego:


  1. Wniosek Nr 1 – Wykonawca prac geodezyjnych

  2. Wniosek Nr 2 – Urząd Gminy

  3. Wniosek Nr 3 – Rzeczoznawca majątkowy

  4. Wniosek Nr 4 – Komornik sądowy

  5. Wniosek Nr 5 – Internetowe narady koordynacyjne - ZUD

Miejsce złożenia dokumentów

  1. Osobiście: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, pok. 117, I piętro.
  2. Pocztą tradycyjną.
  3. W formie dokumentu elektronicznego za pomocą skrzynki podawczej na portalu ePUAP.
  4. Dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2020 poz. 1173) na adres e-mail: starostwo@krasnystaw-powiat.pl.

Opłaty

brak.

Termin i sposób załatwienia

Zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021 r., poz. 1990, z późn. zm.)
  2. Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2021 r., poz. 214)
  3. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 2070, z późn. zm.)

Tryb odwoławczy

nie dotyczy.

Inne informacje

Sprawę prowadzi:

Jerzy Stepanów, Małgorzata Sieniawska-Jagniontkowska, Daniel Prymaczuk, Mariusz Szawara (geodeci, przedsiębiorcy)  - pokój nr 05 (parter), wew. 174

Anna Janowczyk, Marta Klich (gminy, geodeci), Magdalena Suchodół (rzeczoznawcy, komornicy) - pokój nr 02 (parter), wew. 171

Przemysław Sarzyński (Internetowe narady koordynacyjne - ZUD), wew. 178

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Geodezji Kartografii Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Janowczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2022 10:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Babiarz
Ilość wyświetleń: 1123
10 stycznia 2023 14:37 (Bartosz Babiarz) - Aktualizacja danych sprawy. Aktualizacja danych pracowników
04 sierpnia 2022 09:40 (Bartosz Babiarz) - Dodanie załącznika.
04 sierpnia 2022 09:40 (Bartosz Babiarz) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany