OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Krasnostawski – Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, tel. (082) 576 52 11...13, fax: (082) 576 45 88, strona internetowa:http://www.krasnystaw-powiat.pl,.
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.
3) Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej można odebrać w Starostwie Powiatowym w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3 lok.: 114 (I piętro), w godz. 8 00 – 1500 lub drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
CPV: 71354000-4 – Usługi sporządzania map
Przedmiotem zamówienia jest przeliczenie osnowy poziomej III klasy i osnowy pomiarowej z państwowego układu „1965” na układ „2000” strefa 8, przeliczenie osnowy wysokościowej między układami Krondsztat’86 i Krondsztat’60, przeniesienie danych dotyczących osnowy poziomej i wysokościowej z postaci analogowej do programu Bank Osnów ver. 2.xx – firmy GEOBID sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 1 lipca 2010 roku.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dotyczące:
7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.2. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące:
7.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania zadań określonych w SIWZ;
7.2.2. Wykonawca musi dysponować osobami które mają wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii – zgodnie z art. 43 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia geodezyjne z zakresu 1;
7.2.3. Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie na realizację co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom i stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przeliczenie współrzędnych punktów osnowy poziomej III klasy z państwowego układu współrzędnych „1965” do układu „2000”.
7.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego;
7.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 7.1 – 7.3 według formuły „spełnia/nie spełnia”
8) Wymagania dotyczące wadium:
Wadium – nie dotyczy
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena(koszt) – 100 %
10) Miejsce składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w pokoju 117 /Kancelaria/ w Starostwie Powiatowym w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22 – 300 Krasnystaw.
Termin składania ofert upływa dnia 12 lutego 2010 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 lutego 2010 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, lok.:112 w obecności oferentów.
11) Termin związania z ofertą: 30 dni
12) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14) Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15) Data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – 02.02.2010 r.
16) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4.
Krasnystaw, luty 2010 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie