Osoba, która ubiega się o wydanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane do wniosku składa następujące załączniki:
Osoba ubiegająca się o przedłużenie ważności zezwolenia do wniosku składa następujące załączniki:
Dokumenty do wglądu:
Dowód osobisty lub inny dokument umożliwiający ustalenie tożsamości.
UWAGA! Zamieszkanie należy potwierdzić zameldowaniem na pobyt stały lub czasowy. Inny sposób potwierdzenia zamieszkania ma charakter indywidualny i będzie rozpatrywany w trakcie złożenia wniosku.
Oryginały dokumentów składanych do wydania zezwolenia.
Wniosek wraz z załącznikami osoba ubiegająca się o prawo jazdy składa osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika:
W Starostwie Powiatowym w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych, II piętro, pokój nr 202,
lub w jednym z oddziałów zamiejscowych (mieszkańcy gmin Fajsławice i Żółkiewka):
w godzinach pracy urzędu.
Opłata za wydanie zezwolenia - 50,00 zł.
Opłata za przesłanie prawa jazdy za pośrednictwem poczty - 11,80 zł.
Opłaty uiszcza się:
Termin załatwienia sprawy wynosi do 2 dni roboczych, nie licząc dnia złożenia wniosku. Sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego - do 30 dni.
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie, za pośrednictwem Starosty Krasnostawskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Zezwolenie ważne jest przez okres 5 lat, nie dłużej jednak niż na czas terminu ważności orzeczenia lekarskiego i psychologicznego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie