Zawiadomienie właściciela lasu o zamiarze pozyskania drewna

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Prawo do pozyskania przysługuje właścicielowi lub użytkownikowi wieczystemu po wcześniejszym złożeniu „zawiadomienia właściciela lasu o zamiarze pozyskania drewna”. Warunki pozyskania drewna należy wcześniej uzgodnić z pracownikiem Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie sprawującym nadzór na danym terenie "gminie". Drewno pozyskane w lasach podlega ocechowaniu i wydaniu dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna „świadectwa legalności pochodzenia drewna”.

Miejsce złożenia dokumentów

Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, pok. 117, I piętro.

Opłaty

Nie pobiera się opłat.

Termin i sposób załatwienia

  • Wydawane w ciągu 30 dni od dnia złożenia zawiadomienia,
  • Wydanie  „świadectwa legalności pochodzenia drewna” jest wystawiane w dniu legalizacji przez pracowników nadzorujących gospodarkę leśną na poszczególnych gminach.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 28 września 1991r o lasach /tekst jednolity z dnia 19 listopada 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2100)/. Uproszczone Plany Urządzenia Lasu zatwierdzone przez Starostę Krasnostawskiego na okres 10 lat.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Inne informacje

Sprawę załatwia:
Małgorzata Bąk, pokój nr 115 (I piętro), wew. 143.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 maja 2019 11:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Kostrzanowski
Ilość wyświetleń: 2223
15 września 2022 11:19 (Paweł Piłat) - Dodanie załącznika.
22 maja 2019 13:23 (Bartłomiej Mazurek) - Aktualizacja danych sprawy.
13 maja 2019 11:23 (Andrzej Kostrzanowski) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany